Tuesday, March 05, 2013

Geng Kiram Kiram Nafi Anwar Terlibat Serangan Ke Atas Sabah


Kelakar. Setelah perisikan Filipina mendedahkan tentang pembabitan tokoh pembangkang negara ini berminggu-minggu lalu, setelah Reuters dan Inquirer melaporkan beberapa minggu lalu, semalam Jacel Kiram mengeluarkan kenyataan bahawa pihak mereka tidak terbabit dengan mana-mana pihak pembangkang di negara ini dan tiada rundingan pernah di buat. 

KEBETULAN KAH MEREKA PERLU KELUAR KENYATAAN PADA HARI YANG SAMA? BERPAKAT KAH? SALING BERHUBUNGAN KAH ? MENGAPA BERSUARA TENTANG INI SETELAH TERSEBARNYA VIDEO I SAMAN YOU? 

Sang betina penipu ini sebelum ini menyebarkan gambar tiga tentera Thailand yang maut dengan imej yang melangga norma manusiawi, dan mendakwa dengan bodohnya, itu adalah dari Lahad Datu. Nak saman I? Bersedia untuk berenang di Terusan Wan Mat Saman. I terajang you.

Sulu Sultanate denies links with Malaysian Opposition



    MANILA, Philippines — The Sulu Sultanate denied claims by the Malaysian government that the political opposition there had helped stoke the Sabah crisis.
    “We are not connected to the Malaysian opposition; we have not talked to any of them,” Princess Jacel Kiram, daughter of Sulu Sultan Jamalul Kiram III said, www.interaksyon.com reported.
    She also brushed off President Benigno Aquino III’s allegations “conspirators” funded the voyage of some 200 followers who went to Sabah to press its claim to the territory.
    The voyage was “KKB,” short for “kaniya-kaniyang bayad,” meaning everyone who went paid contributed towards expenses, Abraham Idjirani, spokesman of the sultanate, said at a press briefing Monday afternoon,
    The sultanate’s briefing immediately followed that held in Malacanang by Aquino.
    She slammed Aquino’s briefing, calling it full of “hypothetical analogy” and “speculative statements” to which they could not respond and dared Aquino to “name the conspirators” he claimed had abetted their follower’s voyage to Sabah.


    Kenyataan Anwar Ibrahim, Presiden Samanland , Berhubung Laporan Agensi Perisikan Filipina

    1 comment:

    assaad said...

    DS Najib harus berhati-hati.Pandangan saya ini adalah satu konspirasi bersekala besar pada mereka-mereka yang mempunyai kepentingan.

    Aktifkan unit-unit rahasia atau buat rombakan besar-besaran pada unit prisik ini , supaya kita tahu infomasi lebih cepat dan berkesan pada anasir-anasir yang merosakkan negara.

    Cari informasi yang lengkap, ambil tindakan pada dalang-dalang ini. Mereka-mereka ini bukan, bukanlah rakyat Malaysia sebenarnya tetapi mereka ini adalah, parasit, pengkianat yang merosakkan negara.

    Fikir-fikirkanlah....

    Saat Jais
    www.treat-cure.com
    http://saatjais.wordpress.com