Isnin, Mei 13, 2013

Kaum Cina Mula Menyesal ?

Seorang pemimpin muda DAP , Shen Yee Aun, yang meninggalkan parti tersebut, yang mendedahkan konspirasi Tentera Kacang Merah (cendol mamak ke kacang-kacang ni), yang sebelum ini diserang oleh entah mana datang kaum sebangsanya dari segenap penjuru, mengakui kini orang Cina ternganga atas apa yang telah mereka perbuat. 

Orang-orang Cina yang lantang mengutuknya sebelum ini membabi buta, mula terdiam dan mula mendengar penerangan-penerangannya. Malangnya, menurut Shen, semuanya telah terlambat kerana orang-orang Cina telah secara rasminya mengundi keluar wakil Cina dari kerajaan.


Somebody just personal inbox me that he can finally accept the facts of LYNAS , Najib is better than Anwar ( facts ) and Malaysia going to bankrupt is a lie ( facts that I presented yesterday ) . Then he ask me what about BERSIH ? I say since you are believer of truth then you will be very scared of what I am going to tell you about BERSIH. He ask me why ?

I say NO 1 : You go google NED website ( National Endowment for Democracy )

No 2 : Read their annual report that they gave fund to Malaysia Malaysiakini , Suaram , Pro Opposition Activities and Training and most importantly even to BERSIH.

No 3 : Then you just go and google all the international reports , media , blogs , articles and columnist about ( Google - NED destabilize the World ). 

No 4 : Then you will realized how the bloods , riots and thousands of people die in Thailand , Rusia , Indonesia , Arab , Egypt and many more countries in the world starting with peaceful street protest democratic slogan and hate sentiments against the government and end up when things went out of control then KILLINGS , BLOODS , FIGHT , BOMB and RIOTS happen in those country .

No 5 : This is the same NED that funded our Malaysia BERSIH . Even Ambiga did admit she did receive international funding ( just google )

No 6 : And that is why in BERSIH 3.0 Anwar give instruction ( shown in youtube ) to breakthrough the police barricade. 

Then I ask him after google , reading and researching only tell me what he thinks and I said stop asking me any more allegations anymore because it is already too late when I have already said and exposed all this before even G13 . Just that you all chose to believe in DAP and Anwar political perception more than facts.

I have known of all this and that is why I supported BN. I respect and support your democracy and that is why I never scold , curse or say anything about you when you all personally supported DAP. It was you all who end up calling me with all types of names without knowing the real political of TRUTH. My stand is always clear that I never ever said BN is good but there always a reason when I saw another entity is more Evil that you all never see. 

Only know when you all start to be calm. Start asking me question and start listening to my facts . But it is already too late. You all had officially voted Chinese out of the government.

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Cina bangsa paling Gelojoh dan tamak di dunia....hidup mereka hanya cari wang banyak2 dan jangan peduli orang lain!...lihat lah di sekeliling kita.

Tanpa Nama berkata...

The Malaysian chinese in particular have gradually adopted thebehaviour and charactersof the Singaporean chinese ie greedy, kiasu, exploit the poor anad many more. The chinese betterstop this antics instantly because if not addresed immediately will only bring DOOM.

hamidah yusof berkata...

After the confession of the RBA and the mechanical they used to destroy the democracy, and all d damaged done, Chineses must open up their eyes wide!! What else u want?? Swollowed all the fitnah to BN and chewed them up cz this is what u choose.Stop being too greedy! Ur leaders "kenyang mkn x hbis" and u followers will kept blur x tau apa2 bcz sudah kena tipu sama itu LKS and Anwar!....Shame on u fellows!!

Tanpa Nama berkata...

i have said earlier that this GE13 was a fight between US and China internationally...the China government is always with BN, they infact had abandoned MCP before for the sake of friendship and the promised that the current government at that time will never send back these Chinese back to China...The China had also infact hijacked the Pentagon System during our election. if you ask me what the relation between US and Malaysia. They hate ISLAM, that's all...but what they did will actually bring Muslims in Malaysia stronger...insyaAllah...

مهمد شفاريز berkata...

En ipoh malay,kenapa ltak tanda soal tapi x ltak tanda fullstop?

Tanpa Nama berkata...

Menyesal ,...jangan percaya la..bukan pasal mengundi je byk lg

IPOH MALAY berkata...

kenapa letak tanda soal? oh.. untuk para pembaca menilai jawapan sendiri

Tanpa Nama berkata...

CINA marah????
Memang aku CINA marah!!!!
Lu marah lu kena juai laaa...

Wakaka..gigit kuku laa lu..
wakaka..

Tanpa Nama berkata...

Next PRU 14, UMNO tanpa MCA dan Gerakan nak dapat undi Cina macam mana?

Oranng UMNO boleh pi kuil,gereja, tokong dsbnya ke?

Buatlah kerja sendiri dapatkan undi semua kaum. Mampu ke?

Kan masa UMNO dah gelap pasal terlalu sombong bongkak dengan rakan kat BN dahulu.

Makan sekeliling dangan kroni dan keluarga sendiri sahaja kan terlalu tamak.

Tanpa Nama berkata...

if this is a sincere comment from a Chinese, it is most welcome, we have to understand that we Malaysian cannot afford to e divided into races, we may be proud of our race but never to split us, we have been enjoying the good life from our great grandfather's time till now, we respect each other, we celebrate festivals together, but why now DAP/PKR/PAS want to split us just because of their greediness to gain power.... we have to live together irrespective of our race, we are Malaysian and we are proud to be Malaysian...semoga allah memberi keselamatan kepada Negara kita..

Shokri65 berkata...

Emmmm....ada dua jawapan utk isu ni....1 - jgn percaya sangat bekas RBA tuu...dah masuk fasa keduadah rasanye permainan diorg ni kalau nak tau...saikologilah tuuuu bila kita dah dpt trace niat diorg.....2 - Memang masih dalam gerakerja diorg pun sebab diorang tau melayu akan layu dengan perkataan yg lembut atau perlakuan menyesal atau maaf dah insaf....hati2lah kita bila buat penilaian...jerat belum pernah lupakan pelanduk FAHAM SEMUA!!!...hanya kita yg boleh menentukan pilihan kita & tak perlu bangsa lain menunjuk arah....Hidup Islam..Hidup Melayu...Hidup Duli Tuanku...Undi Barisan Aman Hidup (UBAH)....wassalam

Tanpa Nama berkata...

Salam smua.
Aku rasa cina yg keluar DAP ni pun ada agenda dia.nak bgtau myeaal konon..tak payah laaaa.cina tetap cina. Bila dah tersepit baru nak minta tolong. Aku harap dato najib buat apa yg patut..
harapan melayu

Shokri65 berkata...

Salam perjuangan.....Fasa kedua permainan diorg ni adalah untuk keselamatan dalam masa 5 tahun lagi ni yang akan datang...maka suasana yang nak diujudkan disini adalah...kaum cina telah menjadi mangsa sebenarnya dek tipu helah PR...Ini dalam ertikata sebenarnya mereka tidak bersalah kononya...maka minta pemimpin kita memaafkan dan berjanji akan mendokong kerajaan sepenuhnya..n mungkin akan keluar juga aku janji kaum cina untuk BN...modus operandinya...agar kaum mereka tidak diganggu gugat dalam masa 5 tahun ni n sempatlah semula mereka pulun seberapa banyak nanti dr lonjakkan ekonomi di bumi bertuah ini yg bakal digunakan balik untuk menentang semula di PRU 14...BETUL TAK SEMUA,!!!!!...
Tapi biarlah si lunyai ini terjun dgn labu2nya sbab di air tenang yg ada telah kita sirami dengan berbagai toksid n racun buatan mereka juga agar mereka akan menikmatinya sepanjang kecerdikan akal yg mereka fikirkan...hahahaha...doa saya agar pemimpin kita dah bertambah tambah tambah cerdik dah sekarang...Hidup Islam..Hidup Melayu..Hidup Duli Tuanku...Undi Barisan Aman Hidup...Wassalam

Shokri65 berkata...

Salam perjuangan.....Fasa kedua permainan diorg ni adalah untuk keselamatan dalam masa 5 tahun lagi ni yang akan datang...maka suasana yang nak diujudkan disini adalah...kaum cina telah menjadi mangsa sebenarnya dek tipu helah PR...Ini dalam ertikata sebenarnya mereka tidak bersalah kononya...maka minta pemimpin kita memaafkan dan berjanji akan mendokong kerajaan sepenuhnya..n mungkin akan keluar juga aku janji kaum cina untuk BN...modus operandinya...agar kaum mereka tidak diganggu gugat dalam masa 5 tahun ni n sempatlah semula mereka pulun seberapa banyak nanti dr lonjakkan ekonomi di bumi bertuah ini yg bakal digunakan balik untuk menentang semula di PRU 14...BETUL TAK SEMUA,!!!!!...
Tapi biarlah si lunyai ini terjun dgn labu2nya sbab di air tenang yg ada telah kita sirami dengan berbagai toksid n racun buatan mereka juga agar mereka akan menikmatinya sepanjang kecerdikan akal yg mereka fikirkan...hahahaha...doa saya agar pemimpin kita dah bertambah tambah tambah cerdik dah sekarang...Hidup Islam..Hidup Melayu..Hidup Duli Tuanku...Undi Barisan Aman Hidup...Wassalam