Tuesday, September 24, 2013

Siapa Perempuan Bersama Mat Yo Yang Berlaku Biadap Ke Atas Pengawal Keselamatan Skypark Subang Itu?

Seorang perempuan yang dikatakan isteri pemain bolasepak, Nor Shahrul Idlan Talaha, seperti yang dihebahkan di media sosial memuat naik videonya bertengkar dengan seorang pengawal keselamatan di kawasan yang dipercayai Lapangan Terbang Antarabangsa Subang. Turut kelihatan Nor Shahrul sendiri dalam video itu .

Malang sekali, seluruh masyarakat media sosial yang menonton memberi komen tajam mencerca tindakan biadap perempuan tersebut yang tidak menghormati orang lebih tua, dan dengan biadap mencabar pengawal keselamatan tersebut dengan mengeluarkan cercaan kasar seperti "pakcik ni bodoh la pakcik" dan " jantan dayus" dan malah memuji ketegasan pengawal keselamatan tersebut walaupun akhirnya kesabarannya hilang.

Akibatnya pengawal keselamatan tersebut merasa tercabar lalu berlaku pergelutan yang tidak terakam kamera dan hanya kedengaran seperti berlaku kekerasan sambil kedengaran suara perempuan tersebut menyebut  "engkau ni apasal" .

Tetapi yang mungkin berlaku ialah Mat Yo memasuki kereta tersebut lalu 'mengajar' perempuan tersebut. 

Tidak dapat dipastikan bila kejadian ini berlaku.

Tetapi jelas sekali, masyarakat mengutuk kebiadaban perempuan tersebut dan memberi pujian tinggi kepada pengawal keselamatan ini yang dilihat menjalankan tugasnya tanpa mengira siapa yang sedang dihadapinya.

Ada sumber yang sedaya upaya menyebut, itu bukanlah isterinya. Yer ker? Haktuih.





25 comments:

yus yus said...

ini pendapat peribadi saya...apabila Mat toyol ni berhijrah ke Johor JDT..saya rasa "something wrong somewhere dgn budak ni" dan apabila berlaku kes dekat skypark subang bini dia ke ???yg tersangat kurang hajar menambahkan persepsi buruk saya terhadap mamat ni.....dan dia tak bolih pi mana..bolasepak ktan pun tal nak terima dia lagi sbb dia lupa segala penat jereh KAFA

Anonymous said...

semua ni penyokong JDT ke? ek eleh

kopral singh said...

Kurang ajar punya perempuan !
betina puaka !!

malang betul mak bapak yang dapat anak macam ni !!

Anonymous said...

Suami anda yg dayus, mlihat kjadian mmbatu diri, to wife mat yo, skali pun Pak cik tu slh ke, ko x lyk ckp pakcik bodoh... Bygkn dia seusia dgn bapa kamu..... OTAK ko mmng xde la....kurang ajar...

Anonymous said...

BETINA BODOH, PADAN MUKA.
CABAR SALAH ORANG.
CUBA HORMAT SIKIT PAK CIK YANG JALAN KAN TUGAS. KALAU SEMUA IKUT LAW KAN SENANG. NO PROBLEM. EVERybody HAPPY ,
NI CABAR "" JANTAN DAYUS"...... WELL YOU DESERVE IT.

Anonymous said...

BARU JADI ISTERI PEMAIN BOLASEPAK PRO KAT LIGA MALAYSIA DAH NAK BELAGAK.......BELUM LAGI MAIN KAT LIGA EPL KE , LA LIGA KE ATAU LAIN-LAIN LIGA PRO KAT EROPAH.....LAGI TAK BOLEH DITEGUR AGAKNYA.....

DALAM KES NIE SUAMINYA YANG DAYUS KERANA TIDAK TERLEBIH DAHULU MENEGUR ISTERINYA DRPD MENGELUARKAN PERKATAAN YANG KURANG AJAR KEPADA SEORANG YANG LEBIH TUA....

Anonymous said...

aibnye parent pompuan ni.. sadis la perangai mcm singa lapar.. mmg sesuai la dgn psgnnya yg snggup buang medal kat dlm tong smph..both of them mmg x tahu bersyukur..

joe said...

tu ke produk kelate?

joe said...

tu ke produk kelate?

Anonymous said...

mat yo org terengganu bro,bini dia org KL,xde kaitan pun dgn kelantan.jgn tunjuk sgt bodo 2.

Anonymous said...

Mat yo bukan org terengganu, org terengganu bukan macam tu...dia orang Republic BESUT..

Anonymous said...

BETINA NI MEMANG HARAM JADAH LAA..laki dia terpacak macam tu je.. Memang dayus ler...lepas tu boleh ambik gambar masuk youtube pulaa..bangga konon hahaha What a stupid,!,

Anonymous said...

Lagak ala2 victoria beckham agaknya konon laki kaya pmain bola sepak...ermm sengal..agak pompuan ni xda mak bapak ke tu pasal xtau hormat org tua...ermm sian pakcik tu..

Anonymous said...

One word untk pompuan ni....BIADAPPPPP!!!!!!!! AGREE???

Anonymous said...

Walau mcm mana pun kita rasa kita betul..kita cuma perlu bertegas..x perlu mengeluarkan kata2 yg tidak sopan..ingat dosa dgn Allah mungkin Allah ampun kan, tapi dosa sesame manusia, selagi org itu tidak redha, selagi tu la
dosa itu tidak akan terhapus....

Anonymous said...

Perangai betina sundal tu jadi gitu sebab ajaran mak bapak dia.

Herojuta said...

pramugari pencen

Anonymous said...

Agreed

Anonymous said...

Patut saman kan aje biar jadi pengajaran..
bodo pi upload pekung sendiri.. dok berangan yg dia dipihak yg betul... ni laa kalau fikiran cetek.. akal tak tak boleh fikir mana yg baik... ikut hati bukan fikiran bila bertindak...

Anonymous said...

Bagus....islam ke melayu ni?

Anonymous said...

Xde kne mngena dgn pasukan jdt eh . Prangai dye yg cmtu kait kn jdt , puihhhhhh ... Mat yo2 pompuan cmtu kau buat
bini . Adehhhhh ..

Anonymous said...

Kalau pak cik tu dia panggil bodoh..agak2 kalau dia marah bapak dia ..dia panggil apa? Atau dia memang tak de bapak

Anonymous said...

Kalau pak cik tu dia panggil bodoh..agak2 kalau dia marah bapak dia ..dia panggil apa? Atau dia memang tak de bapak

fuzza nissa said...

manusia kaya atau miskin sama sahaja. yg membezakan adalah iman dan taqwa kepada Allah. semoga peristiwa ini menjadi pengajaran buat kita semua...

www.mummysayf.blogspot.com

Anonymous said...

AGREED