Tuesday, February 18, 2014

PR dan fitnah berpisah tiada


Tabiat mencari sensasi pemuka-pemuka Pakatan Rakyat cukup pelik jika dibandingkan dengan khalayak awam dan arus semasa. Contohnya menyebarkan berita tanpa verifikasi. Kerana terlalu leka memasak fitnah selama ini dan menjajanya pula, tentulah sifat gopoh luar kendali seperti di atas akan  menyebabkan berita besar seperti di atas disebarkan dengan gelojoh juga.

Begitu jugalah dengan yang di bawah ini. Kelakuan pelik luar kendali mereka semakin menjadi-jadi dan agak menakutkan kerana meletakkan intelektualiti sesetengah orang Melayu Islam di negara ini sangat rendah dan diinjak pula untuk kepentingan pihak lain tanpa kerelaan mereka sebenarnya.


Dengan cubaan edit imej yang telah diketahui palsu, imej Pakatan Rakyat sebagai kilang fitnah terbesar negara ini semakin menyerlah dan apapun, kita pasti, sokongan ke atas Pakatan Rakyat tetap kuat kerana kebodohan, perkauman dan dendam lama ramai rakyat Malaysia walaupun mengetahui mereka ibarat para khalayak yang buta matanya tetapi dipimpin oleh seorang celik yang telanjang bogel.

FOTO : THE MALAYSIAN INSIDER

No comments: