Rabu, April 09, 2014

Red Bean Army dari kalangan Melayu



Siasatan teman mendapati beberapa kawan sepermainan teman dari kampung sebelah menjadi Tentera Kacang Merah di Kuala Lumpur. Mereka yang berasal dari kampung tersusun yang dihuni oleh banyak penyokong PAS, merelakan diri untuk dibayar dengan duit entah hasil mana datang supaya menjadi agen maya kumpulan pembangkang yang jelas diketuai DAP.

Rupa-rupanya tidak sedikit orang Melayu yang menadah kencing puak tertentu yang menguasai pembangkang, terus ke dalam mulut mereka sendiri.

Mengapa teman kata demikian? Ini kerana wang yang dibayar kepada mereka datang dari mana? Hasil lendir rumah urut yang bercambah di Selangor? Atau kekayaan negeri Pulau Pinang tetapi khusus cukai-cukai maksiat? Kasihan.Mereka lupa dajal kini di mana-mana. Sebab itulah kita dapat lihat kelakuan mereka terlalu bukan-bukan.

Teman rileks je. Tanpa dibayar. Teman bayar internet guna duit sendiri je. 

Fitnah tanpa bersalah, menutup pintu kritik ke atas pihak sendiri dan menganut fahaman bahawa kutuk, hina, fitnah dan reka cerita memburukkan orang lain yang bukan kalangan mereka itu bagai asas keperibadian utama mereka di dunia maya kerana luar mereka berpura-pura dan kalau boleh menjadi lalang paling baik.  Perbuatan ini sebahagian natijah hasil dari mentekedarah sumber entah mana datang.

Lebih buruk, jika hidup memaksa mereka menyara anak bini dengan wang hasil saluran dari kelompok itu yang boleh dikatakan anti-Islam ini. Entah apa pula hasil jenis makhluk benih mereka itu yang kelak menjadi dewasa.

Red Bean Army sebenarnya turut terdiri dari ramai orang Melayu yang kebulur makan wang haram puak yang menjana kekayaan tanpa sempadan syarak.

Merekalah yang terpersona dengan dunia internet, terdiri dari golongan yang baharu di dunia IT, meneroka segala apa di dalamnya semata-mata mahu meyebarkan rasa benci. Itulah perjuangan mereka. 

Kelebihan masa yang mereka ada membuatkan mereka punya terlalu banyak masa berbanding anak-anak Cina yang hanya berorientasikan musim pilihanraya dan sibuk mencari wang. Sebagai continuity, budak-budak MA LAI CAI ini digunakan kerana siapa tak kenal sifat busuk hati orang Melayu apabila mereka sampai ke fasa tidak faham agama mereka sendiri.

Semoga mereka akan sedar.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dah pi cek doktor ke?

Otak mu makin meruncing ler. Besok cerita UFO pula yang rampas MH370 kerana tak dapat cari.

IPOH MALAY berkata...

Masuk dah satu

anti-LGBT , PR dan Ad-Dajjal berkata...

RBA TN 9:31pm....

Dah masok se ekoq anak setan RBA ni. Terasa ke??? Melayu2 yang jadi anak setan RBA ni semuanya bukan Melayu sejati tapi Melayu murtad!!! Inilah bahana nya akibat selalu menjadi kaki jilat B.A.B.I dan DAPpigs kominis haramjadah.....ko orang pun jadilah anak haramjadah.....