Wednesday, March 13, 2013

Lagi Bukti PKR Parti Bermoral Jijik


Selama masih belum dipadam oleh Chegu Bard, eloklah kita baca serba sedikit tentang kisah Azlan and The Parti Kencing Rakyat , bapa si Saiful Bukhari, yang ditulis sendiri oleh figur PKR ini pada tahun 2010. 

Maklumlah, kini Azlan dah masuk PKR. 'Dosa-dosanya' terhapus bak guguran daun kering, menurut amalan penganut Anwarisme.



Sunday, May 09, 2010


Bapa Saiful kaki judi, pernah cuba melacurkan isteri!


Artikel di bawah dipetik dari email pembaca yang hanya mahu dikenali sebagai Dr.Hiadayah Jr. Semua dijemput membaca dan menilai tulisan tersebut. Saya minta sesiapa untuk cetak dan berikan artikel ini pada Saiful untuk bertanyakan kebenarannya.

Azlan Mohd Lazim
 (gambar kanan), bapa Saiful berasal dari Janda Baik, Pahang pernah bertugas sebagai General Manager di hotel Merlin Inn di Johor Baharu. Kemudian berhenti kerja kerana dia adalah seorang yang kuat berjudi.
 
Ibu Saiful, Halina Alif terpaksa melakukan berbagai kerja untuk membantu keluarga, termasuk menjadi pelakon tambahan dalam bebarapa buah filem Melayu dan drama. 
Halina memohon cerai daripada Azlan, apabila Azlan cuba memaksa beliau menjual tubuh dan menjadi pelacur. Perceraian berlaku ketika Saiful berumur empat tahun. Azlan kemudiannya menghilangkan diri. 
Selepas bercerai, Halina melakukan berbagai kerja dan akhirnya melalui hubungan kerja dengan Pengerusi MCA Terengganu, Datuk Lau, ekonomi Halina kembali stabil dan beliau membeli polisi insuran AIA untuk anak-anak beliau, Saiful dan adiknya Tati. Halina kemudiannya berkahwin dengan seorang duda bernama Haris. 
Halina meninggal beberapa tahun lalu di Hospital Pantai, Kuala Lumpur akibat barah payudara. Ketika itu Saiful menuntut di Uniten. 
Kos rawatan perubatan Halina dibiayai melalui polisi insurannya, begitu juga rumah mereka di yang beralamat di No 78, Jalan 7/6, Bandar Utama, Damansara, PJ. Hasil insuran ibunya juga, Saiful dan Tati mendapat RM2000 setiap orang setiap bulan. Saiful dan Tati bakal mendapat RM 1 juta setiap orang hasil insuran tersebut. 
Tati, pada umur 19 tahun berkahwin dengan anak Tan Sri Sulaiman Sujak, bekas Panglima Tentera Udara. Mereka ada chalet di Terengganu, tetapi akhirnya bercerai. 
Pada 17 Mei 2008, Saiful bertunang dengan Janna Shariza, anak kepada Mumtaz Jaafar, bekas pelari pecut tahun 70'an. Ketika itu, Saiful beliau bertugas di pejabat Anwar. Mumtaz adalah setiausaha peribadi kepada Rosmah. Apabila mengetahui Saiful bekerja dengan Anwar, maka konspirasi pun dirancang melibatkan puluhan juta ringgit. Dan ketika ini, Azlan yang sudah lama menghilangkan diri muncul kembali. Kelanjutannya baca di SINI



Sebab apa teman sebut 'penganut' Anwarisme? Sebab konteks moral dan salah laku akan 'terhapus' ibarat dosa yang diampuni seandainya mereka mengisi borang keahlian Parti Kencing Rakyat. Laknat telah jatuh ke atas Anwar dengan pendedahan perisik Filipina. Laknat seterusnya jatuh kepada Azlan dengan pendedahan siapa dia yang sebenar. 

Mujurlah UMNO bukan seperti didakwa, membayar si Azlan yang umpama lalat taik, di mana ada kesempatan memeras, disitulah adanya dia. Jika UMNO membayar orang tua ini seperti didakwa Chegu Bard yang bodoh ini, tentulah ayam tidak akan mati kelaparan di kepuk padi. Apo nak kau kato jang? Genap 3 tahun, Allah SWT tunjukkan kebenaran. Tak siapa menuduh PKR membayar Azlan. Tetapi rakyat, seperti yang puak-puak ini selalu sebut, BUKANLAH BODOH. Kecuali Tulang Besi yang datang dari spesis Melayu Bodoh. 



No comments: