Rabu, Mac 13, 2013

Jacel Kiram Buka Akaun Twitter, Terus Dihujani Kejian Dari Rakyat Malaysia

Jacel Kiram sedang menaip tweet pertamanya.

Anak kepada Jamalul Kiram III, Jacel Kiram hari ini memulakan kempennya di Twitter bagi menyokong pengganas Filipina di Sabah dan menghentam anggota keselamatan Malaysia. Nada yang agak sama dengan kumpulan pengkhianat dalam negara yang berlatarkan parti pembangkang.

Namun malang bagi Jacel apabila kecaman demi kecaman ke atasnya terus bertali arus dari rakyat Malaysia dan sudah pastilah platform ini tidak akan dilepaskan oleh rakyat Malaysia yang membenci Kiram III secara mendadak, dan rakyat Filipina yang dilihat semakin tidak bertamadun apabila menyokong pencerobohan bersenjata ke atas Sabah.

Cacian, kecaman, hinaan bertali arus dari rakyat Malaysia ke atas Jacel yang menggunakan nama @jacelkiram ini. Ia turut dibalas oleh penyokong-penyokong kumpulan ini dengan menuduh rakyat Filipina di Sabah dibunuh sesuka hati oleh anggota keselamatan Malaysia.

Jika anda mempunyai rasa marah dan ada yang hendak disampaikan, sampaikan sekarang sebelum akaun tersebut ditutup akibat senak kepala membaca kecaman bertali arus dari rakyat Malaysia.



10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bertudung tapi nampak lengan.. Islam ke tu? Anak KiramJadah!!

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama...
"Bertudung tapi nampak lengan.. Islam ke tu?"
Hati2...Di Malaysia pun ramai wanita yg berpakaian sedemikian...

Tanpa Nama berkata...

Tak kira lah dia islam ke tidak. Yang penting bapak dia dengan dia sekali patut dicop sebagai pengganas yang wajib ditembak dikepala. Lepas itu jangan lupa bang anwar bin ibrahi aka BABI. kepala babi ini juga patut ditembak mampos.

Megat Alam Gempita berkata...

ostadja Abby tak nak bantu ke minah gersang pino ni?

Tanpa Nama berkata...

Hidup kesultanan sulu,,,,,,./
Mampus aja tuh malaysial maling....

Tanpa Nama berkata...

hey indonsial

bapak sukaporno kau maling aceh, maling maluku, maling papua, orang aceh sama papua gak legowo dijajah anak2 luar nikah seperti kamu.. sabah itu malaysia.. orang sabah 100% bersama malaysia.. dasar bangsa murahan.. ga dibilang murah, masih memurahkan harga diri ke sini, ke jamban aja entot ibumu!!!

Tanpa Nama berkata...

Sulu fuckoff!!! Indon maling..datang malaysia jadi maling..indonesia tidak bertamadun..negara mundur..timor leste sudah hilang..haha..bullshit!!!

Tanpa Nama berkata...

Islam bukan bermakna mempunyai hati nurani yang tulus..puak sulu ini memamang penuh dgn dendam dan kebodohan..mereka adalah warga Filipina..dan dikepulauan sulu pun mereka tiada daulat. Kiram pun bukan asli kepulauan sulu..dia adalah pendatang dari arab..bodoh orang sulu beraja pendatang arab..

IPOH MALAY berkata...

ada troll indon jugak? kesian hidupnya..

Tanpa Nama berkata...

Kita jangan para komentar bersikap hipokrit. Komen pasal bertudung tapi berlengan..lihatlah bangsa Kita penganut lslam di Malaysia dipaparkan dalam ASTRO dan seluruh saluran TV Malaysia.ltu pun sudah baik Jacel Kiram yang membesar dalam pemerintah kafir, boleh/mahu bertudung jua.Dalam berpakaian berilah sokongan.Jika mahu 'menghentam' mungkin dari sudut pendapatnya mengenai tuntutan ke atas Sabah.Biarlah kita profesional dan berakhlak.