Rabu, Mei 08, 2013

Jangan Ada Lagi "Ah Jib Gor" Yang Sia-sia

Agaknya, mereka mahukan seorang ultra-Malay yang sangat racist untuk menjadi Perdana Menteri barulah mereka akan terkedek-kedek menyokong PM tersebut.

Ini telah dibuktikan apabila Dr. Mahathir yang terkenal dengan sifat ultra-Melayu nya naik menjadi Perdana Menteri, mereka segera memakai topeng MCA demi menyokong kepimpinan ultra-Malay tersebut bagi mengelakkan mereka mengalami masalah dalam kehidupan seharian.

Ini kerana DAP bukanlah parti baru. Malah muka-muka tua kutuk di dalamnya masih tersergam hodoh. Tetapi mengapa mereka merasakan telah sampai masanya mereka kembali ke pangkuan DAP?

Ini adalah gara-gara seorang pemimpin yang terlalu baik hati terhadap mereka. Sehingga terdapat nama Cina yang dipopularkan demi memohon undi mereka. Belum pernah ada Perdana Menteri negara ini yang sebegitu  murni lagi suci jiwanya terhadap orang Cina, sebegitu 'penyayang' terhadap mereka. Hanya untuk dibalas tuba.

Sia-sialah selama ini apa yang telah Najib Razak usahakan. Sia-sialah sempadan perkauman cuba ditiadakan. Sia-sialah berpakaian Cina semata-mata mengucapkan Selamat Tahun Baru Cina. Sia-sialah menghafal transkrip Mandarin untuk mengucap selamat kepada mereka.

Apa yang mereka mahu? Mereka mahukan seorang pemimpin ultra-Malay yang disokong segenap lapisan orang Melayu sehingga mereka tercirit birit seandainya mereka diajak mengundi DAP.

Bolehkah kita menyebut Najib Razak gagal? Ya. Tetapi kegagalan tersebut boleh ditangani. Kegagalan tersebut boleh diperbaiki. Kembalilah kepada orang Melayu. Perhatikanlah kehendak agama dan budaya orang Melayu. Tinggalkan mereka buat sementara waktu. Biarlah DAP yang menjaga mereka.

Bahkan MCA dengan angkuh menolak jawatan kabinet memperlihatkan seolah-olah mereka memang tidak mahu bersama kerajaan Melayu Islam langsung.

MULAI HARI INI. TEBARKAN KEMPEN MALAYSIANISASI. JANGAN ADA LAGI KECENDERUNGAN UNTUK MENGAMBIL HATI SECARA MEMBUTA TULI.  MEREKA MAHUKAN SAMA RATA SAMA RASA. TADBIRLAH NEGARA INI DENGAN CARA SEOLAH-OLAH NEGARA INI TELAH TERASIMILIASASI MENJADI SATU BANGSA, SATU BAHASA. BANGSA MALAYSIA.

9 ulasan:

Melayu Perak berkata...

dalam keadaan umno/bn yang kononnya bercelaru dalam pru 13 ini....

umno/bn masih boleh menang dengan keputusan 60% itu tidak boleh disangkal....

bagaimana teruk pun prestasi bn/umno tapi masih boleh berkuasa....

itulah kuasa melayu yang mutlak....

tidak dapat dikalahkan walaupun pada hakikatnya melayu sudah pecah 3 dan orang cina semua bersatu hati sokong dap dan pakatan rakyat....

ini sudah terbukti dari tahun 1957 lagi.....

oleh itu sekarang orang melayu yang sokong pakatan masuk lah barisan dan menyokong umno/bn kerana tidak ada gunanya menyokong pembangkang....

anda tidak akan menang....

Tanpa Nama berkata...

Selamat Menyambut Kelahiran Negara Baru....


PERSEKUTUAN TANAH MELAYU
(FEDERATION OF MALAYLAND)

Tanpa Nama berkata...

Wecome to a newborn country...


PERSEKUTUAN TANAH MELAYU
(FEDERATION OF MALAYLAND)

Tanpa Nama berkata...

Jangan lupa.. melayu saja tapi tidak berjiwa islamik dan patriotisma yang tinggi tidak melengkapkan diri kita sebagai mukmin melayu sejati...

SAYA SETUJU KEMBALIKAN "PERSEKUTUAN TANAH MELAYU" berpaksikan ISLAM yang hakiki... by muslim/malay stuff first..

tak selera nak sebut nama bangsa apek kapiaq ni ..

Tanpa Nama berkata...

Setuju sgt..no more ah jib gor or apa menatang...cina rasa dia self dependant..sbb ekonomi dia kuat..DS Najib jgn bimbang BN tak akan tumbang selagi dpt sokongan bumiputera dan india..jd pecahkan monopoli perniagaan kaum cina tak kira apa jua bentuk perniagaan..tubuh GLC byk2..lawan bisnes cina dlm semua bentuk..pembinaan, trading, hardware,accesory kereta..ajar mereka dalam diam2..In Sha Allah mereka akan melutut dan merangkak mencari BN kembali..percayalah. Buat dlm diam2...jgn hebohkan..
Kuatkan bumiputera dan kaum india dlm ekonomi sbb india bila ekonomi dia stabil jarang sgt nak menggigit jari org yg memberi..CUBALAH. Pru14 dlm 5 tahun lagi..masa yg cukup panjang utk pecahkan ekonomi mereka..jgn ada belas kasihan..kalau x dapat undi cina pon..BN boleh survives lagi pru14 dgn sokongan bumiputera dan india..
SELAMAT MENCUBA...

Pok Nik kakitangan kerajaan

Tanpa Nama berkata...

Wecome to a newborn country...


PERSEKUTUAN TANAH MELAYU
(FEDERATION OF MALAYLAND)

Tanpa Nama berkata...

Najib sudah keluarkan sifat ultra dengan bertanya kepada rakyat Malaysia "apa lagi Cina mahu..."

Najib juga sudah mula menempelak reporter Cina yang menyoal kenapa Utusan tulis apa lagi Cina mahu, dengan bertegas, "kenapa tak tanya akhbar Cina"

Tun teja berkata...

Btul sgala comment2 semua anon2 diats...alhamdulillh nmpk ramai melayu dah makin sedar selepas pru13 ini.kte kna brtindak skrang krn ckp2 pun xguna.bukan dgn cara kekerasan brtumpah darah sbgnya,tp dgn penyatuan semua Melayu Islam.org2 bsr yg diats kna mulakan dulu perpaduan antara BN dan PAS,lepas tu kte yg dibawah2 ni akan cnfirm turut serta.rakyat semua harus brsuara utk pujuk najib dan pas utk brsatu...insyaAllah klau suara kte semua disambut oleh pihak atas sana,xmustahil perpaduan ini akan mnjadi kenyataan!

Tanpa Nama berkata...

cina kat mana pun dia pergi, bangsa dia ttp bersatu.

tolong lah melayu. sedar, jgn biar bangsa kita dipijak.