Rabu, Mei 08, 2013

Sekitar Stadium Kelana Jaya Malam Ini



Jika mereka memenuhkan Stadium Kelana Jaya dengan 200,000 orang 'goyyim' sekalipun, mereka masih kekurangan jutaan lagi pengundi mereka di negeri Selangor di sana.

Hambatan herd of lambs ke Stadium Kelana Jaya ini kononnya memanifestasikan suara rakyat. Mereka tidak cukup dengan suara mereka dilakar pada kertas undi empat hari lalu.

Ketidak cukupan ini samalah sahaja dengan nilai rendah pemikiran mereka - diperalat untuk kuasa sang ketua - yang telah berhutang jutaan ringgit dengan agen-agen Barat, namun tidak dapat memperoleh mandat secukupnya untuk memerintah negara lalu melangsaikan hutang ratusan juta yang telah diguna untuk pilihanraya.

Kasihanilah mereka.


8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Gambar ini BUKAN STADIUM Kelana Jaya..Ini gambar stadium Shah Alam. Stadium Kelana Jaya tidak ada ATAP CURVE BESAR macam dalam gambar ini. Kalau tak percaya besok pergilah. Stadium Kelana Jaya 'simple' je..

Tanpa Nama berkata...

Tengok ler streaming mangkuk kalau tak percaya. Jgn bodohkan diri

Tanpa Nama berkata...

Terfikir aku ...sebelum PRU 13 baru-baru ni,heboh ditempat aku yang Penyokong PR akan berarak ke Putrajaya untuk sambut kemenangan. Bila kalah terpaksa pi juga (walau pun dlm stadium) sebab deposit sewa bas dah bayar...kah kah kah

IPOH MALAY berkata...

oooo... kisahnyaaa... hahahahha

Tanpa Nama berkata...

Kesian lembu-lembu PR yg dipaksa datang walaupun dlm hujan lebat. Dah kalah terima ajalah keputusan. Dulu kata "Rakyat Adalah Hakim" Habis tu bila rakyat dah jatuhkan "hukuman" tak mahu terima pulak.Sebaliknya buat "mahkamah sendiri" sendiri "tuduh", sendiri "dakwa" sendiri "jatuhkan hukuman" Undang2 apa kebenda tu? USA/AUS/INDn/UK dan beberapa negara lain serta pemerhati bebas iktiraf "pilihan raya" Malaysia. Apa yg pembangkang nak lagi ha? Akai tada ka?

Tanpa Nama berkata...

Biasanya dia org selalu ckp org UMNO tu Ngok..skrg siapa yg lebih NGOK?? Hahaha..lepak umah main dgn anak2 lagi baik da.. Yg bestnya puak Melayu PR bkn main seronok dia org menang kat Kelantan, Peneng dan Selangor tapi hakikatnya, Menang dalam KESEDIHAN..naper ek??

OOoo sbb ANUar x leh jadi PM ea? Ala jadi KM Peneng kan boleh..cuba la minta tgk LGE bagi ke tak? Kalo tak pun jadi Ketua Pembangkang yg LKS ckp tu..ala kira mcm anjing la yg jaga depan rumah..kalo ada org lalu kau Menyalak bagi tau kat tuan kau..ok tak ANUar? Hahaha..itu saja taraf anda skrg Nuar oii..

Tanpa Nama berkata...

betul ker gambar nih....nampak mcm semut dalam sarang jer....bertindih satu sama lain....atau gambar ini dirakam dari atas helikopter...kecil sangat..nampak kepala ngan payung jer

IPOH MALAY berkata...

gambar tipu pun kita ye kan aje. parodi kepada SPR yang betul pun disebut tipu.