Wednesday, March 13, 2013

Chegu Bard Parti Kencing Rakan Cepat-cepat Padam Post 3 Tahun Lepas!!

Seperti diramal, Chegu Bardhalol telah memadam postnya yang mencerca Azlan bapa Saiful dengan entry yang menggambarkan susuk tua itu sebagai kaki judi dan pernah cuba melacurkan isteri. Ini memperkukuhkan lagi pendapat umum bahawa Parti Kencing Rakyat mempunyai ritual pembasuhan dosa dengan mengisi borang keahlian PKR.

Kepada kawan-kawan sekampung, yang sampai hari ini mengikut jubur pembangkang kerana dipengaruhi oleh rakan sesekolah mereka,  si Chegu Bard ini (muka-muka kawan sekampung ni pun dah lenyap dari kampung) fikirkanlah. Inilah bentuk pemimpin yang korang agungkan. Pun dah kena sumpah laknat. Dah nampak sikap anjing terulungnya.

Lagi Bukti PKR Parti Bermoral Jijik


Selama masih belum dipadam oleh Chegu Bard, eloklah kita baca serba sedikit tentang kisah Azlan and The Parti Kencing Rakyat , bapa si Saiful Bukhari, yang ditulis sendiri oleh figur PKR ini pada tahun 2010. 

Maklumlah, kini Azlan dah masuk PKR. 'Dosa-dosanya' terhapus bak guguran daun kering, menurut amalan penganut Anwarisme.



SUNDAY, MAY 09, 2010


Bapa Saiful kaki judi, pernah cuba melacurkan isteri!


Artikel di bawah dipetik dari email pembaca yang hanya mahu dikenali sebagai Dr.Hiadayah Jr. Semua dijemput membaca dan menilai tulisan tersebut. Saya minta sesiapa untuk cetak dan berikan artikel ini pada Saiful untuk bertanyakan kebenarannya.

Azlan Mohd Lazim
 (gambar kanan), bapa Saiful berasal dari Janda Baik, Pahang pernah bertugas sebagai General Manager di hotel Merlin Inn di Johor Baharu. Kemudian berhenti kerja kerana dia adalah seorang yang kuat berjudi.
 
Ibu Saiful, Halina Alif terpaksa melakukan berbagai kerja untuk membantu keluarga, termasuk menjadi pelakon tambahan dalam 

3 comments:

Anonymous said...

Kalau nak tau, chegu babirul shaharin ni pernah bersekolah di Sek. Men. Ulu Kinta (SMUK), sekarang SMKUK. Tempat kome tu yob..

IPOH MALAY said...

teman tau.. teman kenal kwn2 tegar dia anak ustaz kassim and the gang.. tapi teman sekolah kat ipoh.. mangkak ni rebel tak tentu hala.. belajar pandai.. tapi.. politik dah membodohkan dia... sebaya teman mangkak ni.. apa tak tau nye..

Anonymous said...

wah, anak ustad kassim pun mike kenal... hehe.. and his gang pun mike kenal??? Hahahahahaha....

Satu je aku leh kata pasal mangkok bard ni, dia setakat karang2 ayat pandai la. Tu sebab kalau tengok kat blog dia tu banyak tulis surat terbuka sana sini... matapelajaran lain punah beb... siyes ni.. hehe