Wednesday, May 08, 2013

Bukit Nanas Runtuh

Tebingan Bukit Nanas di Jalan Ampang runtuh jam 7.00 petang semalam akibat hujan lebat luar biasa di kawasan tersebut dan telah menimbus lapan buah kereta milik orang awam yang terparkir di pinggir bukit tersebut. 

Hujan lebat tersebut turut menyebabkan limpahan air di Jalan Raja Chulan dan beberapa lagi kawasan di tengah-tengah ibu kota.

Sehingga jam 2.00 pagi ini, kerja-kerja pembersihan masih dijalankan.




KUALA LUMPUR 8 Mei - Kerja-kerja mengalih lapan buah kereta yang tertimbus dalam kejadian tanah runtuh berhampiran Bukit Nanas di Jalan Ampang masih dijalankan. 

Pasukan Bomba dan Penyelamat terpaksa menggunakan tali yang ditarik menggunakan jentera bomba untuk mengalihkan kenderaan tersebut setelah pemilik kenderaan tidak ditemui di lokasi kejadian.

Sehingga pukul 11.45 malam tadi, pergerakan tanah masih dikesan berlaku. - UTUSAN ONLINE

4 comments:

Anonymous said...

MELAYU PAKATAN RAKYAT BODOH NAK MAMPOS MCM BABI HARAM!!

BABI SEKARANG DAH HALAL DAN KALAU KORANG NAK TAU BABI HALAL TU SIAPA TAK LAIN TAK BUKAN IALAH PUAK PARTI PAS HARAM JADAH!!

Anonymous said...

Cepat pakatan pergi tolong, Bn jgn masuk campur. he..hee biar padan muka dorang

Anonymous said...

Kenapalah orang macam ni masih hidup... Ya Allah... Kau matikanlah mereka yg menolak perjuangan agamaMu seperti mana Kau telah matikan hati mereka ketika ini...

Anonymous said...

pakatan tidak pernah kata babi halal
seperti juga arak, maksiat, konsert, penyelewengan wang negara, rasuah, toto, judi genting, penipuan unid dsb... semuanya tidak halal