Selasa, Mei 07, 2013

Adilkah Bila 'Penipu' Ditatang Bagai Minyak Yang Penuh?

Ini apa? Perhimpunan para penipu? Adilkah untuk rakyat marhaen lain yang menyokong BN? Mengapa penipu ditatang bagai minyak yang penuh. Disangka petroleum rupanya minyak goreng pisang yang tak boleh dipakai lagi.

Jangan pakai istilah Chinese Tsunami lagi kerana ia hanyalah ombak kecil yang kita orang Melayu Islam gagal fahami. Kalau kita faham dan berhati-hati, tsunami besar mana sekalipun, semua orang akan selamat.


Ingat ni di Seremban masa DS Najib datang ? Dakwa Hampir 30,000 hadir kat sini. Tapi Parlimen Seremban kita kalah dengan DAP dengan majoriti 12,553

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

UMNO hidup dlm khayalan CINA. 55 tahun pun masih bodoh tk kenal hati perut bangsa Cina. Najib nmpk mcm cerdik rupanya sama jugak dibodohkan Cina.

bangsa Cina lemak hasil dr pemerintahan Mahathir yg kayakan Cina dgn pantas!

Tanpa Nama berkata...

Keluarkan cina dari tanah MELAYU, biar mereka balik ke tanah cina. buang masa layan puak babi ni.

Tanpa Nama berkata...

HEbila perhimpunan dgn cina,bagi kerusi siap meja makan besar...betul2 dapat layanan VVIP..bila perhimpunan melayu...jawab sendirilah..bila time mengundi,yg tak dapat apa2 ni la setia memenangkan BN..

Tanpa Nama berkata...

jgn jd bodoh! puak2 cina klu mkn free diorg yg dulu!

Tanpa Nama berkata...

selagi anwar dan pas sanggup sujud dan sembah dap, selagi itu dap akan naik tocang. cara pendekatan kita sekarang ilah boikot kedai2 cina, beri tumpuan kepada kedai2 melayu. tapi kita kena buat secara diam2, tak payah heboh2 sangat.

Tok WAN berkata...

Sungguh simpati tengok Dato Najib yang telah melakukan segala yang beliau termampu untuk mengambil hati orang cina... tapi apakan daya. Cina tetap Cina... Sifat semulajadi mereka ialah saling mendukung dan meyokong sesama mereka. Mereka hanya akan kenal dan senyum dengan kaum lain hanya pada masa mereka terpaksa dan hanya bila ada bisnis... Selagi ada dalam kaum mereka yang masih boleh menjanjikan kekayaan kepada mereka, selagi itu mereka tidak akan pandang kaum lain. Kalau mereka pandang dan tunduk pada kaum lain pun, itu hanya bersifat sementara sahaja kerana lepas tu mereka akan lupa dan tidak pernah kenal dengan kita bila mana kita tidak mampu lagi menjanjikan kekayaan buat mereka... itulah cina.

Tanpa Nama berkata...

sudah sampai masanya konsep samarata yg di canangkan pemerintahan BN selama ini dikaji...tolong & tumpukan kepada penyokong2 setia BN dahulu...pihak penyokong pembangkang terbukti begitu benci terhadap UMNO/BN...bagi lah apapun mereka tetap dengan agenda untuk menggulingkan kerajaan...jgn bagi lagi bantuan ke Kelantan..kurangkan pengambilan pekerja kerajaan dr kelantan kerana mereka ini parasit..

Tanpa Nama berkata...

Tak guna bagi makan, tak guna buat pesta besar-besaran, tak guna bantu sekolah dan tak perlu layan sangat golongan PENIPU ini.

Masa untuk perpaduan Melayu-Islam...

Tanpa Nama berkata...

Cina naik tocang bukan sebab Tun Mahathir tapi disebabkan anwar pecah belahkan org Islam..

Tanpa Nama berkata...

Orang Melayu sedarlah kekuatan diri anda. Kita terlalu baik dengan Cina.....sudah -sudahlah tu.Cina ni paham tengking dan herdik saja...betul kata Zahid Hamidi...kalau tak suka ,boleh KELUARRRRR!!!!!!! HIDUP MELAYU

Tanpa Nama berkata...

Aku baru kena tipu dgn cina.babi punya cina.meniaga mcm babi.mula2 sembang kena bayr 400 je.last kena bayar 2000.barang x ori.cina babi.nasib baik kena tipu 400.tpi tu pon dah sakit hati sngt.minta tolong 3 line dgn pekida gempur kota raya.cina babi laknat !